dilluns, de juny 16

producte interior brut

caca.

8 comentaris:

Henriette ha dit...

He començat la setmana,com cada dilluns llegint el teu blog i com sempre he rigut molt.
Avui, encara més...

elbokabulari ha dit...

Com a bon blog català, no pot faltar-hi l'escacatologia...

AJ33 ha dit...

Molt inspirat Bokabulari!
Molt bona.

Francesc Puigcarbó ha dit...

aixó fa ja molts anys que ho diu el meu pare, i en te 91, li hauràs de pagar els drets de l'autoria intelectual

Francesc Puigcarbó ha dit...

Per cert, tu ets el meu home, entra aquí, veuràs que està a mig fer, podries donar-me un cop de mà.
Si vols hi és clar.

tp://www.legatta.blogspot.com

elbokabulari ha dit...

Intento no copiar. Però segur que sempre hi ha algú que pot haver pensat el mateix que jo, o jo pensar que he inventat alguna cosa que senzillament tenia al subconscient d'haver vist a algun altre lloc...
De tota manera, en aquest cas t'ho juro: al teu pare no el conec.

Anònim ha dit...

Et proposo un nou terme: botiflerc.

elbokabulari ha dit...

Marc, el sentit del teu botiflERC se m'escapa, i no voldria posar la pota. Com a badada m'agrada, però m'hauries de donar una definició per saber per on vas.
Gràcies per col·laborar.