diumenge, de gener 4

riumenge

Diumenge per a les persones que, com jo, l'endemà fan festa.
(Notes: En algunes contrades es fa servir el verb riumenjar-se [d'algú] amb el significat de 'algú com jo, avui, un diumenge, riure's d'algú que l'endemà treballa'. També hi ha la variant endiumenjar-se 'vestir-se i menjar com un senyor un diumenge qualsevol'. El famós niumenge 'no moure's de casa un diumenge'. El diumetge, en què vas a parar a l'hospital després de l'afartada de canelons. I molts altres diumenges, ben segur.)
marc

piumenge
extra de les pel·lícules per a adults.
co&co

diumenge
la meva mare quan vaig al dinar setmanal, ja que tota l'estona diu menge.
co&co

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Viumenge: Apelatiu que s'utilitza per a dessignar als morts vivents que s'alimenten dels que encara respiren.

piumenge: Extra de les pel·lícules per adults.

Anònim ha dit...

diumenge: la meva mare quan vaig al dinar setmanal, doncs tota l'estona diu menge.