dilluns, de novembre 17

evangelis, elis, elis...

expressió utilitzada per a fer befa entre els joves dels seminaris.
elbokabulari

e-vangelis
enviar la discografia de Vangelis per correu electrònic.
amkiel

evangelitzar
instruir en la doctrina musical de Evangelos Odyssey Papathanassiou [Ευάγγελος Οδυσσέας Παπαθανασίου], altrament dit Vangelis.
puigmalet

eviangelis
tipus d'aigua que prenen certs Consellers de la Generalitat tot seguint el lema "Aquest Nadal tasta Catalunya". O el que seria el mateix, predicar el que no es creu, per altra banda típic de les religions.
co&co

Jo sóc un evangelós de déu.
marc

7 comentaris:

Anònim ha dit...

e-vangelis: enviar la discografia de Vangelis per correu electrònic.

Puigmalet ha dit...

Evangelos Odyssey Papathanassiou [Ευάγγελος Οδυσσέας Παπαθανασίου] es diu l'home. Com per no haver-se abreujat la personalitat antroponímica...

En provo una (no gaire reeixida):
evangelitzar: Instruir en la doctrina musical de Vangelis.

elbokabulari ha dit...

Puigma, hauries de venir més sovint, que aquests tocs d'erudició fan pujar molt el nivell de la Base!

Puigmalet ha dit...

Ja saps que vinc molt sovint, però no sempre tinc la ment prou desperta. Amb el teu enginy m'acontento.

Anònim ha dit...

eviangelis: Tipus d'aigua que prenen certs Consellers de la Generalitat "tot seguint el lema aquest nadal tasta Catalunya". O el que seria el mateix predicar el que no es creu, per altra banda típic de les religions

reflexions en català ha dit...

Jo sóc un evangelós de déu.

elbokabulari ha dit...

No et sabia tan regelós i evangelós, Marc, em sorprens...;-)